blog badania
RSS
wtorek, 14 października 2008
Wyniki sondażu o blogach firmowych
Na blogu blogifirmowe.wordpress.com zamieszczone zostały wyniki sondażu polskich blogów firmowych.

Kluczowe wnioski:

- najchętniej za blogowanie firmowe biorą się przedstawiciele branży marketingu, reklamy i public relations - te blogi stanowią niemal połowę biorących udział w konkursie (47%)
- blogowanie jest również popularne wśród sklepów, zarówno tych internetowych jak i posiadających tradycyjne placówki połączone ze sprzedażą online (20%)
- najchętniej wybiaraną platformą przez blogerów firmowych jest wordpress (aż 54%)
- blogi prowadzą firmy różnej wielkości, od banków (mBank) po jednoosobowe firmy
- blogi firmowe nie są domeną jednego rodzaju firm, choć widać przechylenie w stronę podmiotów zajmujących się marketingiem

więcej na blogach:
www.kaznowski.blox.pl
www.blogifirmowe.wordpress.com.


Add to Technorati Favorites